- Połączenie sił Grupy Outbox, Fern Partners i naszych zespołów Data Analitics przyspiesza realizację tego planu. Uważnie przyglądamy się rynkowi pod kątem kolejnych akwizycji - powiedział prezes Adam Krasoń, cytowany w komunikacie.

 

Fern Partners wsród klientów ma przedsiębiorstwa z sektorów dóbr konsumenckich, handlu, ochrony zdrowia, energetyki, transportu i logistyki oraz usług finansowych. Eksperci firmy mogą poszczycić się międzynarodowym doświadczeniem w tzw. pricing & revenue management, tj. zwiększaniu przychodów dzięki zarządzaniu cenami produktów i usług. Wypracowane rozwiązania wynikają zawsze z analizy twardych danych liczbowymi, badań percepcji i motywacji klientów oraz znajomości zachowań konsumenckich. Jest to obecnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów rynku.

 

- Polityka cenowa staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla wielu przedsiębiorstw, szczególnie na rynku tak wrażliwym jak Polska. Praktyka potwierdza, że odpowiednie podejście do zarządzania cenami pozwala na skuteczny i trwały wzrost zysku o 1-3 p.p. Dołączenie do zespołu PwC otwiera nam szerzej dostęp do rynków międzynarodowych, a naszym obecnym klientom daje możliwość korzystania z pełnej ekspertyzy doradztwa biznesowego - mówi Maciej Kroenke, założyciel Fern Partner.

-Zarządzanie cenami jest najsilniejszą dźwignią zysku. Nie istnieje szybszy i efektywniejszy sposób na zwiększenie rentowności i zyskanie przewagi konkurencyjnej niż optymalizacja strategii cenowej. Nasze kilkunastoletnie doświadczenie pokazuje, że optymalizacja cen to obszar dodatkowych zysków dla firm niezależnie od branży oraz specyfiki działalności - dodaje ze swej strony dr Maciej Kraus, założyciel Fern Partners.

 

PwC to sieć firm działająca w 157 krajach. Zatrudnia ponad 208 tysięcy osób i świadczy usługi w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego.